sobota 8. novembra 2014

O´Right | Šampón Green Tea

Profesionálna vlasová kozmetika, ktorá je zároveň organickou kozmetikou s certifikátom EcoCert = like. Za zrodom značky stojí mladý Taiwančan so smutným príbehom v pozadí. Ak vás zaujíma viac, dočítate sa tu. Expanzia zjavne prebehla rýchlo a výrobky som zaregistrovala na viacerých slovenských e-shopoch. Avšak to bolo tak pár mesiacov dozadu, keď som robila objednávku a teraz sa nemôžem dohľadať. Iba nejaké zbytky na pár stránkach. Škoda.


100 ml za cca 4 Eurá ho radí do tej vyššej cenovej, no tu negatíva končia. Prvé plus som zaznamenala hneď po aplikácii, a to príjemný, chladivý pocit, za ktorý môže Menthol Crystal, alebo proste mentol. Ocenila som najmä v lete. Čo je ďalšie fajn prekvapenie - vôňa vydrží vo vlasoch a je perfekt. Pretože bio šampóny zvyknú na hlave voňať tak maximálne počas umývania, najmä tie ekonomickejšie, napr. šampóny Alverde. No a po tretie: objem!

Podľa stanoviska na stránke značky, je tento šampón na 96% organický. Pátrala som ďalej v zložení, či sa bude niečo zákerné skrývať pod tými štyrmi percentami. Ingredients: Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Hydroxyethylcellulose, Lanolin, Fragrance (parfém je vždy trošku diskutabilný), Menthol Crystal (dobrý mentolový agent), Green Tea Extract (extrakt z čaju, aj keď skoro posledný, ale tak predsa), Polyquaternium-10, Climbazole, Citric Acid, potiaľ všetko OK, dokonca zdravotne nezávadné. Posledné 2 zložky sú tak trochu risk, a to DMDM Hydantoin (toxický antimikrobiálny konzervant na báze formaldehydu) a IPBC (tiež konzervant, toxický pri inhalovaní) a obe sú zakázané používať, resp. obmedzené v Japonsku. Aj keď ten záver znel hrozivo, nie je to až tak zlé. Hydantoin a IPBC sú na posledných dvoch miestach, čo znamená, že ich môže byť tak malé promile v celom obsahu. Veď skúste si len poštudovať také šampóniky L´Oreal, Nivea, Avon či Oriflame, etc.

Takže za mňa všetkými desiatimi, O´Right. Kúpila by som znova a tiež kopa pozitívnych recenzií vzišla na šampóny Purple Rose, Ginko a masky Peptide, Ginko. Už sa len dopátrať, kde ich objednať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...