sobota 10. januára 2015

Dr.Hauschka | Čistiaca pleťová maska

Pleťové masky sú vraj jeden z najúčinnejších a najviac zanedbávaných bjuty rituálov. Vyčítala som v radšej nemenovanom top ženskom online magazíne. Či najúčinnejší nemôžem posúdiť, ale u mňa zanedbávaný určite je. Proces zmývania masky, zavŕšený nevyhnutným umývaním umývadla (až celej kúpeľne) je zbytočná komplikácia všedného dňa :). Ideálne je tiež naniesť si masku pred sprchovaním, či kúpeľom, v pare sa otvoria póry a pleť lepšie príjme účinne látky. Ani na toto asi zvyčajne človek nemá pri týždennej pracovnej rutine čas ani myšlienku. No v rámci dnešnej lazy soboty, keď je očista kúpeľne aj tak už nevyhnutná záležitosť, som sa dala na to!


Po zmiešaní s dvoma malými lyžičkami vody to vyzerá ako riedke hovienko, takže fotka tej hnedej hmoty by fakt nebola appropriate :-). Okolie očí a suchšie miesta na tvári som vynechala, lebo pri týchto čistiacich maskách sa obavám efektu ešte silnejšieho vysušenia a urobila som dobre.


Po celej vyššie zmienenej procedúre zmývania, je pleť je hladká a trochu vypnutá. Pocit časom vyprchá, ale mastnota sa neukázala dobrých pár hodín. Čo je veľmi fajn, pretože tento efekt mávam zvyčajne už pol hodinu po umytí. V celom zložení sú iba 4 práškové ingrediencie, ale všetky aktívne a prospešné. Spraš (Loess) je prachová zmes ílu, kremeňa, živca a pod., a má na pokožke akúsi vstrebávaciu funkciu a viaže tak na seba nečistoty. Potom nastupuje liečivý účinok dvoch sušených byliniek: Kapucínka väčšia a Hamamel virgínsky. Kapucínka pomáha liečiť kožné defekty, hamamel má tonizujúce účinky, sťahuje póry, znižuje nadmernú tvorbu mazu. Absorpčnej funkcii v maske napomáha aj kukuričný škrob. Kreatívnejším typom sa možno natíska myšlienka, pomlieť kvietky, priniesť si z ramena rieky íl a vyrobiť si vlastnú zmes ;-). O to viac, keď príde na cenovú otázku. V rozmedzí 22-23 Eur za 90 ml na rôznych e-shopoch. Ja som túto vzorku kupovala vo viedenskej DM za cca 2-3 EURA. V našich DM ju nezoženiete, aspoň zatiaľ. Maska mojej trochu mastnej pleti vynikajúco sadla, matný efekt mi bez mejkapu vydržal aj počas večera! Suchšej pleti by som ju veľmi neodporučila, každopádne Dr. Hauschka má vo svojom repertoári mnoho druhov a všetky s veľmi kvalitným zložením.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...