nedeľa 24. mája 2015

S čím som nebola spokojná I.

Áno, stáva sa. Ani prírodné produkty občas nefungujú ako majú, smrdia alebo spôsobia hotovú katastrofu :). Našťastie a paradoxne, práve "u prírody" sa mi to stáva oveľa menej ako kedysi "u syntetiky".


OLÉANAT: Sprchový gél Verbena

Úprimne, objednala som si ho práve preto, pretože môj sprej s verbenou (od Yves Rocher) vonia úžasne, sviežo a nevadí mi ani po rokoch. A sprchové gély preferujem krásne voňavé. Lenže v tomto zhotovení, je to jedno veľké uf. Je možné, že mi poslali nejaký pokazený? Doba spotreby je OK. Vôňu by som prirovnala k takému echt čistiacemu prostriedku na riad (žiaden "jarný-pur s vôňou lesných malín"). Nič to, smrádok ma síce pozastavil, ale finálne sklamanie bolo dokonané pri použití v sprche. Takto mi pokožku ešte žiaden sprcháč nevysušil. Tipujem, že za to môže chlorid sodný (soľ), konzervant benzyl alkohol, a asi najmä to veľké množstvo mycích látok, zlúčenín draselných solí, ktoré proste nesadli mojej pokožke.


Sklamanie: vysušuje, zvláštna parfemácia
Alternatívne využitie: pranie jemného prádla, :) ale biele by som neriskovala, lebo má sýtu zelenú farbu, za čo môže chlorofyl.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...