štvrtok 20. augusta 2015

Kalliston | Prírodná grécka kozmetika z Kréty

Dnes som nemala náladu písať žiaden článok. Vyčerpávajúci deň v práci a mnoho pesimizmu z každej strany... :-/ Dá zabrať myslieť pozitívne. Pozerala som len tak, čo pekné mám nafotené a našla som tieto fotky z minulého roka. Škoda nepodeliť sa :). Je to darček od mojej sestričky z jej dovolenky na Kréte. ♥


Milo zabalený bavlnený uteráčik, jasmínové olivové mydlo a prírodný krém na ruky značky Kalliston. Sympatická firma sídli priamo na Kréte, existuje od roku 2003 a vyrába prevažne z domáceho olivového oleja mydielka, krémy všetkých druhov, peelingy, parfémy a pod. Tak sa pokochajte :).


Krém na ruky je na báze slnečnicového, olivového, avokádového oleja a bambuckého masla, tiež obsahuje výťažok z granátového oleja a ďalšie prírodné esenciálne oleje. Olivové mydlo vonia jemne a jasmínovo. Samé dobré veci :). Takže až budete náhodou na Kréte, určite hľadajte v obchodoch so suvenírmi logo Kalliston. Je to praktický, voňavý, použiteľný a zdravý darček! ♥

Krásny večer ✨

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...