streda 21. októbra 2015

Dr. Hauschka | Prírodný tekutý korektor

Dobrý korektor je moja osobná alfa-omega pri líčení. Keď už nič, tak aspoň ten korektor :) Rozžiari pohľad a zakryje tie časté kruhy pod očami zo stresu a deficitu spánku. Pamätám, že mi trvalo roky kým som našla ten správny, konvenčný (a toxický). Ako to bolo neskôr u prírodnej kozmetiky? No oveľa, oveľa ťažšie...


Nielen že sa mnoho výrobcov biokozmetiky na takýto produkt ani neodváži, ale keď už sa tak stane, výsledok je priemer až nič. Je to alchýmia. Po vyskúšaní všetkých typov "nafigu" korektorov od Alverde som si povedala, že asi treba v tomto prípade zainvestovať. Predsa len, ako tu už omieľam asi dookola :) pokožka v oblastí očí je veľmi jemná a tenká a ihneď všetko vstrebe do krvného obehu.


Prvý na rane bol Dr. Hauschka. Značku mám veľmi rada a zatiaľ ma nesklamala. Pod totuto vyhrážkou som tyčinku za cca 13 € (a iba 2,5 ml!) hodila do e-košíka :).


Korektor v ponímaní doktora Hauschku sa rovná viac menej voda plus alkohol a kopa dobrých olejov ako mrkvový, mandľový, avokádový, jojobový, makadamiový olej a tiež bambucké maslo a bylinkové extrakty z bôľhoja a nechtíka. Čo sa týka olejov, nevynechali ani tie esenciálne, ktoré si pre okolie očí mohli odpustiť. Farbia minerálne pigmenty na konci zoznamu. Žeby týmto zložením dosiahli super krytie? Tak nie. Vadí mi silná parfumácia, veľmi slabé prekrytie, nedá sa vrstviť a každá ďalšia vrstva dokonca čiastočne zmaže tú predchádzajúcu a ťahy pri aplikácií tak zanechajú šmuhy. Ostala som proste dosť sklamaná. Týmto chabým výkonom mi pripomenul podobný prepadák, tekutý korektor od Alverde. Pre mňa je nepoužiteľný, ale možno niekomu jedna slabá vrstva krytia postačuje. Jediné väčšie plus vidím v tom, že oleje pekne vyživujú pokožku v okolí očí. Ale ako nočný krém ho určite používať neplánujem ;).


Na výber je z troch odtieňov. Ja mám ten najsvetlejší, O1 Pale Sand, a poviem vám, že mi je tak akurát ale neviem si predstaviť reakciu bleduliek. Je trošku svetlejší ako moja pleť, a ako vidno s odtieňom mojej ruky je skoro neviditeľný. Tiež ale možno pozorovať to marné krytie 1 vrstvy na pravej polovici srdiečka, ktoré som nakreslila očnou ceruzkou.

Balenie a lá pero je praktické a aplikačná tyčinka taká zvláštna. Zakrútite ňou a z niekoľkých dierok vyjde hmota na povrch chlpatučkého bieleho špica :). Je mierne skosený, ale vôbec sa s ním dobre nepracuje priamo, takže ako vždy, najefektívnejšie je vklepkávanie korektora do pokožky prstami.

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodné zloženie, bio certifikát BDIH- slabé krytie
- vysoký obsah vyživujúcich olejov- pri vrstvení robí mapy
- silná parfumácia
- cena

Btw, sada dekoratívnej kozmetiky Dr. Hauschka získala v roku 2006 prvé miesto v kategórii prírodných líčidiel na „Natural Beauty Awards“. Takže ja im ešte šancu určite dám! Neskúšala som ani ich mejkapy, očné tiene alebo maskaru.

V každom prípade hon na dokonalý korektor pokračuje :) a už najbližšie vám napíšem moje skúsenosti s korektorom od Annemarie Borlind. A čo vy? Aké máte skúsenosti s prírodnými korektormi? Dobrý tip vítam zdvihnutou kreditkou! :)

Krásny večer ✨


2 komentáre:

  1. Tak ja som sa na prirodnu dekorativku este neodhodlala :-) ale chystam sa.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chce to veľa trpezlivosti a skúšania na vlastnej koži :) ale stojí to za to!

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...