piatok 25. decembra 2015

Alverde | Telové mlieko a Sprchový gél 1001 Nacht

Comeback minuloročnej úspešnej zimnej limitky prichystali v DM u Alverde. Sprchový gél a telové mlieko, oba po 200 ml, v spoločnom darčekovom obale stoja iba do 5,00 € (tuším 4,50 € ?). Toto certifikované bio a vegánske duo pomenovali 1001 Nacht, po našom by to bolo Tisíc a jedna noc :).


Tak nejak očakávane vonia exoticky, oficiálne po figách a datliach, ale nie úplne totožne. Teplá, sladká, exotische vôňa je to každopádne :). Pri bližšom pohľade na ingrediencie vidno u oboch tieto originálne extrakty, ale nie sú vo väčšom množstve.


Sprchový gél je namiešaný na báze vody, cukrového tenzidu (Coco Glucoside), alkoholu, glycerínu a sójového oleja. Dobre umyje a napriek alkoholu na 3.mieste nevysušuje. Na alkohol som si u Alverde už nejak zvykla, resp. vždy, treba skúšať a testovať či nerobí neplechu. Záhadou mi ostáva ešte tá mikrokvapka "obyčajného", ne-organického alkoholu na posledom mieste. V praxi ide skôr o taký bohatý sprchový krém s fajn hustou konzistenciou. Ak nepoužívate hubku, tak sám o sebe príliš nepení, pretože predsa neobsahuje žiadne chemické zbytočné penidlá :). Zaradila by som ho medzi vydarenejšie sprcháče od Alverde.


Telové mlieko vonia intenzívnejšie ako sprcháč a cítiť ho ešte niekoľko hodín. Má vyšší obsah ovocných extraktov a vonných látok. Hydratuje vďaka glycerínu, slnečnicovému oleju (organická aj neorganická verzia), bambuckému maslu, vitamínu E a ďalším prírodným hydratačným látkam. Vstrebáva sa rýchlo a nezanechá žiaden mastný pocit. Určite aj vďaka spomínanému alkoholu, ale opäť našťastie nevysušuje.

Obaly sú na pomery Alverde veľmi vydarené, menej už otvárací / zatvárací mechanizmus. Inak je to príjemný set v peknom papierovom balení, ktorý sa mi podarilo roztrhnúť, tak som nenafotila :), vhodný aj ako darček, za dobrú cenu, v biokvalite. Nemal by nikoho uraziť :).

Máte ho tiež doma alebo používate inú telovú kozmetiku Alverde?


3 komentáre:

  1. Tuhle limitku jsem si nekoupila, nemám většinou ráda tyhle těžší sladké orientální vůně, ale obaly mě hodně lákaly, moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Orientalny parfem by som asi ani ja nedala ;) ale u telovej kozmetiky momentálne fajn zmena pomedzi tu moju bylinkovú, mätovú posadnutosť :).

      Odstrániť
  2. Tuhle sadu miluju! Koupila jsem si jí poprvé, a hned jak jsem vyzkoušela krém, tak jsem běžela koupit ještě jedno balení :3 :D Doufám, že příští rok se opět objeví v DM :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...