piatok, 11. augusta 2017

Prírodná kozmetika JOIK | Časť III. Čistiaca pena na tvár s uhorkou a žeruchou

Dnes mám pre vás zakončenie trilógie JOIK recenzií. Detailnejšie sa o tejto estónskej značke dočítate v prvej časti, ktorá bola venovaná ich mätovému oleju do sprchy. Vcelku nedávno som vám písala o čistiacej pene na tvár od francúzskej značky Caudalie. Konzistencia produktu, ktorú som len nedávno znovu-objavila a celkom si ma získala.


Preto som u JOIK s výberom príliš neotáľala a do mojej ďalšej pleťovej čistiacej rutiny zaradila čistiacu penu na tvár s uhorkou a žeruchou. Tekutina s pumpičkou, ktorá vyrába jemnú penu, výborne šetrí jej objem a zdá sa, že táto fľaštička mi vydrží naveky :). Oproti čistiacej pene Caudalie, ktorá mala objem 50 ml, má táto od JOIK objem trojnásobný! A teda 150 ml. Na celú tvár mi bohato vystačia dve "pumpnutia". Z jemnučkej peny na pleti môžete mať pocit, akoby tam vôbec ani nebola. Ale opak je pravdou. Emulzia, ktorá vznikne na navlhčenej tvári veľmi šetrne, ale účinne odstráni nečistoty aj make-up v jednom kroku. Stačí ju chvíľku jemne vmasírovať a potom opláchnuť vodou. Odporúčam používať v sprche, kde je prevedenie očistného rituálu pleti 100x jednoduchšie a praktickejšie :). Na odlíčenie očného make-upu túto penu nepoužívam, obsahuje malý podiel alkoholu, ktorý by mohol citlivé oči dráždiť. Tie moje sú extra citlivé, tak ich neprovokujem :).


Poďme sa detailnejšie pozrieť na zloženie tejto tekutiny, premieňajúcej sa na penu. Hneď druhé miesto po vode obsadila šťava z aloe vera, čo hodnotím ako výborné rozhodnutie. Všetky čistiace zložky sú až za ňou. Vysoký podiel aloe vera vašej pokožke prospeje hneď z niekoľkých dôvodov, výborne a hĺbkovo hydratuje, upokojuje podráždenú pokožku a obnovuje tú suchú. Na ďalších miestach máme 2 povrchovo čistiace látky s krkolomnými názvami. To oni sa postarajú o dobré vyčistenie vašej pleti. Musím sa priznať, že na tieto látky som natrafila prvý krát, dokonca aj EWG databáza pri nich neuvádza takmer žiadne info. Sú pre našu pokožku nezávadné a to je hlavné, možno ide o nejake „novo-vynájdené“ zlúčeniny.


Máme tu samozrejme aj prírodné výťažky, ktoré nám sľuboval už samotný názov, uhorku a žeruchu. Zaujímavá dvojka. Hydrolát z uhorky som vždy chcela veľmi vyskúšať, no kým som sa zdohadala, Soaphoria ho stiahla z ponuky. Neviem, či ho vyrába (balí) ešte nejaká u nás dostupná značka. Prečo by som chcela vlastniť čistú uhorkovú vodu? Má vraj veľmi výrazné až zázračné hydratačné účinky. Preto :). Extrakt zo žeruchy vidím v prírodnej kozmetike tiež prvý krát. Ale keď je taká prospešná pre naše bruško, tak prečo by nebola aj pre pokožku. O žeruche som sa dočítala, že dokáže redukovať začervenanie pokožky, sťahuje póry a pleť rozžiari. Šikovná to bylinka!

Jemnú čistiacu a hydratačnú penu od značky JOIK s jemnou sviežou vôňou, kúpite na eshope s prírodnou kozmetikou KrasnaKazdyDen.cz za cenu 18,40 € (150ml).

Máte skúsenosti s touto severskou kozmetikou? ✨


Podobné príspevky na blogu:
Prírodná kozmetika JOIK | Časť I. Sprchový olej Spearmint
Prírodná kozmetika JOIK | Časť II. Telový peeling s grapefruitom a mandarínkou
Caudalie | Čistiaca pena na tvár s výťažkom z hrozna


4 komentáre:

  1. Už som po Joik pokukovala, ale ešte nekúpila. Viem, že mali v ponuke také trblietavé malinové mlieko, to by som chcela skúsiť :) Táto pena znie super na leto! V poslednej dobe si vyberám viac hydratačné čistidlá na pleť, nejak schnem...asi stárnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale čo by si :) s prírodnou kozmetikou predsa mladneme :))). Malinové mlieko znie veru zaujímavo. Ešte keby malo aj sladkú malinovú vôňu, tak je to môj ďalší JOIK kandidát!

      Odstrániť
  2. Extrakt zo žeruchy tiež vidím v kozmetike prvákrát :) a keď sťahuje póry účinne, mala by som ju vyskúšať. V lete ich mám viditeľnejšie a nepáči sa mi to... Po Joik som takisto pokukovala, no nakoniec som dala prednosť inej značke, ale teraz si ju píšem na wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru JOIK ma viacero lahôdok :). Mne sa ešte strašne páčia ich lanýže do kúpeľa, krásny a voňavý nápad na darček.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...