piatok 8. decembra 2017

Urban Market 2017 | Fotoreport

Blogmas 2017 ✳ Deň 8.


Dnes som ocitla na zahájení Urban Market. Veľmi neplánovane a narýchlo, ale stihla som niekoľko fotografií z toho zaujímavého industriálneho priestoru.


Mlynica sa nachádza ešte malý kúsok od Bowling centra a v tejto netradičnej budove momentálne nájdete najväčšiu predajnú prehliadku nezávislej módy, dizajnu a umeleckej tvorby. Okrem toho som tam narazila na niekoľko našich slovenských výrobcov prírodnej kozmetiky a to Modrú púpavu, Musk, 2SIS a Vonai, no možno ich tam bolo ešte viac. Obehať 6 poschodí s množstvom zákutí bola fuška! :)






Workshopy, prednášky, diskusie a koncerty potrvajú až do nedele 10.12.2017, 18:00.

Chystáte sa?

✳✳✳

Mohlo by vás zaujímať:
Stupeň škodlivosti konvenčnej kozmetiky | Databáza EWG Skin Deep
Prírodné tuhé šampóny a moja skúsenosť | Navia, Ponio, Musk
Prírodné pleťové a očné krémy | Moja aktuálna kozmetika 2017

2 komentáre:

  1. Mmmm vyzera to tam dobre. Na jednom urbane som uz davnejsie bola a aj ked nie v tomto dome. No a nakupila by som asi kozmetiku na vianoce s tych znaciek co si v clanku spomenula a mozno ma este nieco zaujme.... ☺

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že v Mlynici je to tentokrát "poprvé" :). Vizuálne to tam na mňa pôsobilo najprv dosť chaoticky, ale keď si to človek prejde a poprezerá z tých poschodí, je to naozaj zaujímavý priestor s množstvom našich šikovných slovenských konceptov. Dajú sa tam nakúpiť originálne a netradičné darčeky :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...